Beoordelingen

  • Goede shop maar te hoge prijzen. Goed met IT, helaas geen kaas gegeten van klantenbinding.

    Johan L Avatar Johan L

    Zeer professionele klantvriendelijk winkel.

    Wilfred Bal Avatar Wilfred Bal

    Mooie zaak, veel mogelijk denk ik

    Arie Noordijk Avatar Arie Noordijk
  • Mooie winkel goed in gericht en vriendelijk personeel

    Calvin Baron Avatar Calvin Baron

    Goede service... vriendelijke mensen...

    bernardin langezaal Avatar bernardin langezaal

    Ik wil even zeggen tegen diegene die 1 ster geven dat je blij mag wezen dat er deze tijd nog een zaak is waar je terecht kan! Doe niet zo... Lees meer

    Dirk Klapwijk Avatar Dirk Klapwijk